Florin Popa, directorul B2B al Orange: În această perioadă cele mai multe solicitări sunt legate de soluţiile care facilitează munca la distanţă. „Avem de-a face cu o digitalizare forţată nu doar a mediului de afaceri, ci a întregii societăţi“

Autor: Adrian Seceleanu 24.04.2020

Majoritatea cererilor venite în ultima perioadă de la clienţii diviziei de business a Orange, liderul pieţei locale de telecom, au fost legate de implementarea de soluţii de muncă de la distanţă în contextul restricţiilor impuse de autorităţi pe fondul pandemiei de COVID-19.

„În ultimele săptămâni vedem un interes crescut pentru soluţiile ce facilitează munca de la distanţă. De fapt, majoritatea solicitărilor sunt în această categorie“, a declarat pentru ZF Florin Popa, directorul diviziei B2B din cadrul Orange România. „Clienţii au solicitat în special servicii de videoconferinţă, date mobile cu stick, laptop şi/sau tablete pentru telemuncă, upgrade-ul serviciilor fixe şi soluţii pentru securitatea reţelelor. Au fost solicitate şi suplimentarea resurselor de voce şi date mobile, precum şi soluţii software de tip unified communicaton & colaboration. De asemenea, au existat cereri de asigurare a redundanţei conexiunilor fixe sau mobile pentru acces Internet sau VPN, pentru că acestea au devenit soluţii «business critical“. Numărul solicitărilor de activare a soluţiei Business Internet Security a crescut semnificativ, aceasta devenind a doua cea mai solicitată soluţie în această perioadă, după activările de internet fix şi VPN. Creşteri semnificative au fost înregistrate şi în cererile pentru servicii de tip IaaS (infrastructure as a service - cloud). O altă solicitare specifică acestei perioade a fost aceea de creştere a capacităţii de preluare a apelurilor în call centere“, a adăugat reprezentantul Orange.