Liliana Dumitru, director Contact Center la BRD: Numărul apelurilor a crescut cu 133% faţă de 2019. Avem colegi care discută cu 80-90 de clienţi zilnic. „Echipele de securitate informatică avertizează că s-au înmulţit tentativele de fraudă, mai ales în ce priveşte încercările de substituire de identitate“

Autor: Claudia Medrega 27.04.2020

Solicitările clienţilor BRD au fost pe o creştere exponenţială, în contextul crizei coronavirusului şi a instituirii stării de urgenţă, iar cifrele arată o creştere a numărului de apeluri în Call Center cu 133% comparativ cu ace­eaşi perioadă a anului 2019. De la înce­putul stă­rii de urgenţă, numărul de solicitări pri­mite de BRD pe canalele de social media şi e-mail este mai mare cu 75%, după cum spune Liliana Dumitru, director Contact Center  şi Asistenţă Reţea la BRD-SocGen.

„Când foloseam expresia «lucrăm la capacitate maximă» nu aveam niciodată dimensiunea reală a efortului pe care echipa Contact Center l-a făcut de la debutul acestei perioade complexe pentru bancă, pentru clienţii noştri, dar şi pentru noi înşine. Ultimele săptămâni ne-au arătat constant că trebuie să fim flexibili în abordări, să ne gândim la soluţii noi şi să le punem în practică rapid pentru a ne putea desfăşura activitatea la un nivel pe care nu l-am estimat niciodată atât de solicitant“, a declarat pentru ZF directorul Contact Center-ului de la BRD.