#trebuiesarepornimbusinessul Mircea Turdean, Farmec: Ne-am adaptat toate capacităţile de producţie pentru a ajunge să producem lunar peste 1.000 tone de dezinfectant

Autor: Cristina Bellu 28.04.2020

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, urmează să ajungă la o producţie de peste 1.000 tone dezinfectant pe lună, potrivit lui Mircea Turdean, CEO-ul companiei.

"Am intrat putenic pe piaţa dezinfectanţilor atât pentru a face ceva pentru noi, pentru companie şi pentru oamenii noştri, cât şi pentru piaţa locală. Într-o lună am reuşit să ieşim pe piaţă cu zece produse de dezinfectat (3 dezinfectanţi noi şi restul dezinfectanţi la diferite gramaje). Am facut într-o lună ceea ce în mod normal am fi făcut într-un an şi ceva, iar rezultate încep să se vadă. Am solicitat avizarea noilor produse în regim de urgenţă. Toate capacităţile de producţie le-am adaptat pentru aceste produse, iar începând de luna aceasta vrem să ajungem la o producţie de peste 1.000 de tone de dezinfectanţi lunar", a spus Mircea Turdean, CEO, Farmec, în cadrul videoconferinţei Branduri româneşti pentru revenirea economiei organizată de Ziarul Financiar.

Alte declaraţii:

► Gerovital este cel mai puternic brand românesc. La momentul începerii crizei ne-am confruntat cu o situaţie foarte dificilă, dar foarte repede am luat decizia de a începe să producem dezinfectanţi. A fost un moment cheie pentru noi. Dacă am fi rămas în continuare doar pe producţia de cosmetice am fi asistat la o scădere a vânzărilor de 20-30%.

►Materia primă pentru dezinfectanţii noştri este alcoolul etilic denaturant, materie pe care, din păcate, nu o găsim la noi, dar cu ajutorul echipei de la achiziţii am reuşit să aducem alcool etilic din import, la preţ rezonabil, pentru a lansa pe piaţă un produs competitiv din toate punctele de vedere- calitate şi preţ.

► Am pus două branduri – în spitale Dermofarm, iar pentru uz casnic – Farmec, dezinfectant Farmec

► În lunile următoare putem să vorbim despre o creştere spectaculoasă a cifrei de afaceri. Vorbim de cifre foarte mari, suplimentare. Toate lanţurile cu care avem relaţii îşi îmbunătăţesc relaţia cu noi. De o săptămână am început să angajăm oameni în producţie. Brandul şi toţi oamenii din compania nostră au contribuit la succesul nostru.