Profi: Investiţiile neplanificate în perioada pandemiei de Covid-19 se ridică la 3 mil. euro pentru trei luni. Banii au mers şi merg către produse pentru dezinfectarea magazinelor, către echipamente de protecţie pentru salariaţi, dar şi către dotarea supermarketurilor cu marcaje sau cu panouri de protecţie la casele de marcat

Autor: Cristina Roşca 29.04.2020

Pandemia de Covid-19 le-a adus retailerilor vânzări mai mari, în special la bunuri alimentare, de îngrijire personală şi a locuinţei, dar şi cheltuieli suplimentare. Mai exact, comercianţii au investit fiecare câteva sute de mii sau chiar milioane de euro în dezinfectant, panouri de protecţie la casele de marcat, măşti şi mănuşi pentru salariaţi sau în marcaje pe podea pentru ca clienţii să poată păstra distanţa potrivită unul de altul.

Profi spre exemplu şi-a bugetat in­vestiţii de 3 milioane de euro în de­cursul a trei luni în astfel de produse.  Cheltu­ielile cu dezinfectarea magazi­nelor sau cu echipamentele de protecţie sunt aşteptate să continue însă multă vre­me de acum înainte. Compania are circa 1.250 de magazine şi 20.000 de salariaţi.