Faunus Plant, un mic producător de ceaiuri şi siropuri din Bihor, a încheiat anul 2019 cu 260.000 de euro, plus 78%, şi vrea să dezvolte canalul online. „Pentru anul 2020 sperăm la ce e mai bine, dar ne pregătim pentru ce va fi mai rău.“
Faunus Plant, un producător de ceaiuri şi suplimente alimentare din judeţul Bihor, se adaptează la criza provocată de coronavirus şi vrea să dezvolte mai mult canalul de comenzi online, care a crescut cu 10% în primele patru luni ale lui 2020 faţă de anul anterior. „Am reuşit să ne menţinem activitatea firmei relativ constantă în această perioadă. Fiind o echipă mică de doar şapte oameni, am fost destul de agili în gestionarea schimbărilor pe care a fost nevoie să le facem din punct de vedere organizatoric. Pot să spun că această criză ne-a ajutat să ne organizăm mai bine, să ne adaptăm mai rapid la contextul actual şi să fim mai dinamici“, a spus pentru ZF Flaviu Matei, general manager al Faunus Plant.
Antreprenorul a precizat că a luat măsuri de protecţie pentru angajaţi, asigurând materiale de protecţie şi dezinfectare în unitatea de producţie.