Cum va arăta mediul de lucru după pandemia de COVID-19. Silviana Petre Badea, JLL: Acum se va da testul real de calitate al managementului de clădire

Autor: Cristina Bellu 03.05.2020

Obligativitatea purtării măştilor de protecţie, spaţii de cel puţin un metru între angajaţi, interacţiuni umane limitate, inclusiv evitarea strângerilor de mâini, reducerea întâlnirilor şi a evenimentelor cu mai mult de 10 participanţi, testarea temperaturii fiecărui angajat înainte de a intra în birou şi la sfârşitul programului, lucrul în ”schimburi”, orar de muncă redus, acestea sunt doar câteva elemente care vor caracteriza noul mediu de lucru după ridicarea restricţiilor impuse de pandemia COVID-19.

În acest context, luna mai va fi cel mai probabil o perioadă de tranziţie de la lucrul de acasă la reîntoarcerea treptată la birou, majoritatea companiilor din România având deja pe agendă stabilirea celui mai bun plan de revenire la munca la birou după două luni în care peste 90% dintre angajaţi au experimentat munca de acasă. arată o analiză a companiei de consultanţă imobiliară JLL România

“Şocul imediat şi conştientizarea problemelor provocate de aceasta criză s-au încheiat şi acum majoritatea companiilor sunt în faza de răspuns, după o perioadă de scurtă pregătire, şi de implementare a unor măsuri coerente coordonate cu proprietarii clădirilor. Acum se va da testul real de calitate al managementului de clădire, testul capacităţii industriei noastre de a se adapta şi de a proteja oamenii şi sănătatea acestora”, consideră Silviana Petre Badea, managing director JLL România.