Videoconferinţa IMM’2020: IMM-urile, în faţa celei mai mari încercări din ultimele trei decenii. Radu Darie, cofondator, Atelierul de Tarte: Dacă înainte de 15 martie online-ul reprezenta 30% din vânzările noastre, acum reprezintă 100%

Autor: Florentina Niţu 30.04.2020

Pandemia de COVID-19 a afectat puternic businessurile din HoReCa, care şi-au oprit activitatea fizică în această perioadă, însă unele dintre ele s-au reconfigurat şi s-au orientat către zona online, trecând de la servitul propriu zis al clientului în restaurant la livrarea produselor la uşa acestuia. Acesta a fost şi cazul Atelierului de Tarte, un restaurant care în prezent se bazează 100% pe vânzările online.

„Dacă înainte de 15 martie online-ul reprezenta 30% din vânzările noastre, acum reprezintă 100%. Profitabilitatea a scăzut, iar costurile au crescut pentru că a trebuit să achiziţionăm accesorii să trimitem mâncarea clienţilor acasă în condiţii cât mai bune”, a spus Radu Darie, cofondator al Atelierul de Tarte, în cadrul videoconferinţei ZF IMM’2020: IMM-urile, în faţa celei mai mari încercări din ultimele trei decenii.