IMM-urile, în faţa celei mai mari încercări din ultimele trei decenii. Mediul de afaceri: Acum este cel mai bun moment să acţionăm. Oportunitatea acestei crize ar putea fi să transformăm importurile în produse româneşti

Autori: Florentina Niţu , Ramona Cornea 01.05.2020

Pandemia de COVID-19 a forţat mulţi antreprenori să-şi reconfigureze businessul, să găsească soluţii şi să meargă mai departe, iar una dintre oportunităţile sesizate de mediul de afaceri în această perioadă este creşterea producţiei româneşti şi dezvoltarea unor produse de care până acum depindeam din import. Iar firmele locale au capacitate şi know-how pentru a transforma această criză într-o oportunitate de creştere.

„Cea mai mare oportunitate este deschiderea noilor relaţii comerciale. Trebuie să punem accent pe lucruri care se pot produce în România, este o oportunitate să facem acum acest lucru. Antreprenorii au capacitatea să facă acest lucru, dar au nevoie de finanţare şi de soluţii sustenabile”, a spus Bogdan Neacşu, director general şi preşedinte al Comitetului de direcţie CEC Bank, în cadrul videoconferinţei IMM 2020: IMM-urile, în faţa celei mai mari încercări din ultimele trei decenii.

Videoconferinţa IMM 2020 a avut loc ieri, 30 aprilie, şi a abordat teme de discuţie actuale, pornind de la contextul pieţei în timp de criză, cum va arăta economia după pandemie şi cum putem reporni motoarele economiei, iar pe pagina de Facebook a ZF a avut peste 11.000 de vizualizări. Evenimentul a fost organizat de Ziarul Financiar şi a fost susţinut de CEC Bank, Coface şi CSR Nest.