Pieţele alimentare trec în online: Producătorii locali de legume îşi cresc vânzările prin livrările la domiciliu. „Volumul de vânzări s-a triplat în această perioadă şi cu siguranţă această situaţie va rămâne valabilă doar pentru perioada de izolare.“

Autor: Miruna Diaconu 04.05.2020

Micii antreprenori locali care cultivă fructe şi legume şi-au reo­rientat businessul în această perioadă către online, astfel produsele lor ajung direct la clienţi prin livrarea la do­mi­ciliu. Antreprenorii, pe lângă cul­ti­va­rea şi recoltarea legu­melor şi fruc­te­lor, oferă şi ser­viciul de livra­re astfel încât produsele să a­jun­gă proas­pe­te la consu­ma­t­ori.

„Livrarea se face ex­clu­siv de către noi deoarece do­rim să avem un control cât mai mare asupra calităţii pro­du­s­elor şi experienţei clien­tului. Exter­n­a­lizând acest ser­viciu de li­vrare ne-ar uşura foarte mult mun­ca, dar modul în care pro­du­sele sunt dep­o­zi­tate pe pa­r­cur­sul tra­se­ului, manipularea şi con­tac­tul pe care îl are li­vra­to­rul nos­tru cu clientul pot avea foarte mult de suferit“, spune Valentin Bă­trînu, antreprenor, Piaţa Fresh, o paltformă de e-com­merce prin intermediul căreia se vând fructe şi legume.