Ce măsuri trebuie să ia companiile pentru a pregăti spaţiile de birouri în vederea reluării activităţii. Cinci paşi recomandaţi de echipa Cushman & Wakefield Echinox

Autor: Roxana Rosu 04.05.2020

Distanţarea socială în spaţiile de birouri după COVID-19 implică o strategie de acţiune imediată pentru adaptarea la noua normalitate, printre măsurile care ar trebui luate de companii fiind evalaurea preferinţelor angajaţilor cu privire la locul de muncă, o analiză tehnică a spaţiilor de birouri şi a zonelor comune şi îndrumarea personalului de întreţinere cu privire la curăţenie.

În acest context, compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox a format o echipă multi-disciplinară pentru a consilia angajatorii care pregătesc întoarcerea graduală a angajaţilor în spaţiile de birouri.

Măsurile propuse includ un pachet integrat de servicii de consultanţă pentru evaluarea şi îmbunătăţirea modului de lucru şi cuprind o analiză tehnică detaliată, un studiu despre nevoile şi aşteptările angajaţilor şi un plan de măsuri şi recomandări cu privire la optimizarea spaţiului de lucru.

 „Aplicăm experienţa noastră internaţională, astfel încât clienţii să fie bine pregătiţi pentru momentul revenirii la locul de muncă. Pentru a reporni business-urile într-un mediu de lucru sigur şi eficient, regulile trebuie integrate în viaţa de zi cu zi, iar terenul trebuie pregătit pentru întoarcerea angajaţilor, aplicând experienţa arhitecţilor şi project managerilor din echipă în domenii precum inovaţie şi strategie de lucru, proiectare şi construcţie, facility management, gestionarea instalaţiilor, protocoale de curăţare la nivel comercial, research şi tehnologie.”, a spus Andrei Ianculescu, Head of Project Management Cushman & Wakefield Echinox.

Cei cinci paşi recomandaţi de echipa Cushman & Wakefield Echinox sunt următorii: