WatchShop.ro: Luna trecută veniturile au fost în creştere cu 10% faţă de aprilie 2019

Autor: Ioana Nita 08.05.2020

Magazinul online WatchShop.ro, specializat în comercializarea de ceasuri, a înregistrat în luna aprilie a acestui an un avans de 10% al veniturilor comparativ cu aceeaşi lună din 2019, categoriile cu cele mai mari creşteri fiind ceasurile de damă şi smartwatch-urile – segment pe care vânzările s-au dublat faţă de 2019.

„Suntem deja pe un trend pozitiv, inclusiv dacă ne raportăm la luna aprilie a anului precedent.  După o perioadă de câteva săptămâni, în luna martie, în care vânzările de ceasuri şi accesorii au încetinit, creşterile din aprilie reprezintă un argument că retailul online va avea de câştigat după contextul Covid-19”, a declarat Cătălin Florea, CEO-ul WatchShop.ro.

Comparativ cu luna martie, în aprilie magazinul online de ceasuri a înregistrat o creştere de 40% a vânzărilor. Cele mai multe vânzări s-au înregistrat în săptămâna de dinaintea sărbătorilor pascale şi spre finalul lunii aprilie, când a crescut şi valoarea medie a unei comenzi cu peste 50% faţă de o perioadă obişnuită. În această perioadă, cele mai vândute branduri au fost Tissot, Garmin şi Marc Jacobs.

„Închiderea magazinelor fizice, alături de o ofertă bine dimensionată pentru cerinţele clienţilor, au contribuit la creşterea vânzărilor WatchShop.ro în această perioadă, în care industria de comerţ online a avut de câştigat. Din selecţia de branduri preferate de clienţii WatchShop.ro în aprilie, precum Tissot, Garmin şi Marc Jacobs, care oferă modele cu preţuri peste medie, înţelegem că o bună parte din ceasuri au fost achiziţionate pentru a fi făcute cadou”, a menţionat el, adăugând că înspre finalul lunii trecut, magazinul online a înregistrat o creştere a cererii pentru categoria de smartwatch-uri, odată cu încălzirea temperaturii de afară şi cu apropierea momentului de ridicare a restricţiilor impuse de autorităţi. Din totalul comenzilor plasate în luna aprilie, circa 60% au fost făcute de clienţi noi. Aceştia fac parte dintr-o categorie de public care, până acum, obişnuia să facă achiziţii în offline.