Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate. Bogdan Marcu, Cushman & Wakefield Echinox: Trăim într-o eră digitală, vom vedea multe schimbări la comercianţi, dar şi în rândul producătorilor. Vor fi mai multe produse româneşti decât din China
Mallurile din România sunt închise de aproape două luni, aceasta fiind o situaţie fără precedent pe piaţa locală l Momentan nu există o dată stabilită pentru redeschidere.
Odată cu repornirea economiei, cu ridicarea stării de urgenţă şi cu relaxarea măsurilor impuse de autorităţi, unele businessuri îşi vor reveni repede, altele mai greoi, în funcţie de impactul pe care l-a avut pandemia de COVID-19 asupra sectorului în care activează, consideră Bogdan Marcu, partner, retail agency în cadrul companiei de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
El se aşteaptă ca segmentul F&B (food and beverage) să se repună pe picioare cel mai repede, deoarece oamenii au stat foarte mult în casă şi vor căuta interacţiune, socializare şi libertate. Iar comercianţii, crede el, se vor adapta nevoilor clienţilor şi vor crea condiţii pentru a menţine distanţarea socială şi pentru a controla răspândirea virusului.