Numărul de cereri de soluţionare a litigiilor în domeniul bancar a ajuns la 122 pe săptămână, triplu faţă de medie

Autor: Mircea Nica 14.05.2020

Numărul cererilor de soluţionare a litigiilor în domeniul bancar a înregistrat o creştere semnificativă, ajungând la o medie de 122 de cereri pe săptămână în perioada 4-8 mai, faţă de o medie de 41 de cereri, nmarcând un maxim al numărului de cereri înregistrat de Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) în cei peste patru ani de activitate, potrivit informaţiilor transmise de instituţie. 

„Spre deosebire de alte sectoare de activitate, CSALB a funcţionat fără întrerupere în ultimele două luni de restricţii generate de pandemie. Creşterea de aproape 3 ori a numărului de cereri înregistrate săptămâna trecută arată nevoia de înţelegere şi de deschidere a băncilor faţă de consumatori, mai ales după mesajele de încurajare trimise de către acestea, privind negocierea cu consumatorii în cadrul CSALB“, a transmis Alexandru Păunescu, preşedintele Colegiului de Coordonare al CSALB.