Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate. Milos Ryba, IGD: Comportamentul consumatorilor se va schimba, iar online-ul şi formatul de discount vor ieşi câştigătoare

Autor: Miruna Diaconu 15.05.2020

♦ Pandemia de Covid-19 a evidenţiat vulnerabilităţile comerţului global, mai ales în cazul ţărilor din Europa care se aprovizionau masiv din China ♦ Odată cu problemele de aprovizionare la nivel mondial, companiile s-au reorientat către producătorii locali.

Criza actuală va remodela considerabil modul în care oamenii îşi făceau cumpărăturile, astfel că cei mai mulţi clienţi vor fi mult mai atenţi pe ce cheltuie banii. 

La rândul lor, companiile vor fi nevoite să se adapteze noului comportament al consumatorului, prin a aduce inovaţie în piaţă. Firmele vor fi forţate de contextul actual să ofere consumatorului produse cu valoare adăugată, spune Milos Ryba, head of retail strategic project în cadrul companiei londoneze de cercetare IGD. El a fost prezent ca speaker în cadrul videoconferinţei ZF Retail 2020. Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate.