Dobrogea Grup, producătorul brandului Eugenia, se menţine pe plus: în 2019 compania a avut afaceri de 170 mil. lei, plus 2,5% faţă 2018

Autor: Florentina Niţu 15.05.2020

Dobrogea Grup, unul dintre cei mai mari producători de morărit şi panificaţie de pe plan local, a avut în 2019 o cifră de afaceri de aproape 170 de milioane de lei, în creştere cu 2,5% faţă de anul precedent, şi un pofit net de circa 1,4 milioane de lei (plus 27%), arată datele de la Ministerul de Finanţe. 

Numărul mediu de angajaţi ai companiei a fost de 536 de persoane.

Afacerea din Constanţa este controlată de management şi salariaţi şi are în portofoliu branduri precum Eugenia, Dobrogea, Bongrana şi Digesta. În contextul pandemiei de COVID-19, reprezentanţii grupului spuneau anterior că dispun de stocuri de materii prime şi ambalaje pentru următoarele luni şi pot creşte capacitatea de producţie, în funcţie de ritmul de cumpărare al clienţilor. Ei au mai spus că în ceea ce priveşte partea de morărit, fluctuaţia producţiei a fost influenţată în mod direct de cererea clienţilor.