Digi Communications, venituri de 313 mil. euro în T1/2020 şi pierderi de 56 mil. euro. “Reţelele noastre au susţinut o creştere de trafic de până la 30%, pentru datele fixe, la ore de vârf”

Autor: Liviu Popescu 15.05.2020

Digi Communications (DIGI), operator de telecomunicaţii ale cărei acţiuni sunt incluse în structura indicelui principal BET, a raportat venituri de 313 mil. euro în T1/2020, mai mari cu 11%, dar cu pierderi de 56 mil. euro, faţă de rezultatul negativ de 17,6 mil. euro din T1/2019, se arată în raportul trimestrial.

“Reţelele noastre au susţinut o creştere de trafic de până la 30%, pentru datele fixe, la ore de vârf, şi o creştere normală a traficului de date mobile de 11%, în martie, comparativ cu februarie, în România. Echipele din vânzările corporate şi-au adaptat strategiile la o nouă realitate a pieţei, concentrându-se asupra activităţilor de suport şi asistenţă pentru clienţii B2B”, spune Serghei Bulgac, CEO Digi.

Pe de altă parte EBITDA ajustată a fost de aproximativ 114,7 milioane euro (inclusiv IFRS 16), în creştere cu 26,4 % faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019.

“În România, în perioada de restricţii, s-a remarcat o creştere a utilizarii de servicii fixe de internet şi televiziune prin cablu pentru clienţii rezidenţiali. Necesitatea de a fi conectaţi şi trecerea masivă la munca de acasă au contribuit la utilizarea susţinută de servicii fixe. Aceasta s-a reflectat în creşterea traficului în reţeaua fixă cu 20-30%, în special în a doua parte a zilei”, menţionează compania.

Astfel, la finalul primului trimestru, Digi a înregistrat un progres al RGU pentru serviciile de internet şi televiziune prin cablu şi a atins un număr record de servicii vandute clienţilor: 3,7 milioane RGU (televiziune prin cablu), respectiv 2,9 milioane RGU (internet fix).