Profi a lansat un program prin care a cedat administrarea a 200 de supermarketuri către parteneri, cei mai mulţi foşti şefi de magazin

Autor: Cristina Roşca 17.05.2020

Retailerul Profi, cel mai extins comerciant local, cu peste 1.050 de magazine, a lansat un program de tip contract de management pe care l-a numit Agent. Deja 200 de magazine care erau operaţionale au fost introduse în acest program.

„În baza unor contracte de colaborare, prin proiectul Agent reţeaua încredinţează administrarea unor magazine Profi deja în funcţiune către persoane cu experienţă dovedită în retail. Cel mai adesea, dar nu neaparat obligatoriu, agentul este un fost şef de magazin Prof cu spirit antreprenorial, care alege să se implice în şi mai mare măsură în activităţile unităţii sale şi totodată îşi doreşte mai multă libertate în privinţa felului în care conduce echipa pe care şi-o şi selectează personal”, spun oficialii Profi.

Acest model de colaborare este similar celui al Mega Image cu Shop & Go. Mai exact, comerciantul investeşte în deschiderea magazinului pentru ca apoi el să fie cedat pentru adminstrare unui manager. Acesta din urmă câştigă de regulă o sumă fix şi totodată un procent din profit. Astfel, el e interesat de vânzări şi profituri cât mai mari. Totodată, el se ocupă de recrutări. Vânzările sunt înregistrate tot de compania-mamă, Profi în acest caz.