Bistroul Neaţa Omelette din Timişoara şi-a majorat afacerile cu 50% în 2019, până la 2,7 mil. lei. Piaţa restaurantelor este închisă din cauza coronavirusului, însă antreprenorii s-au orientat către livrări directe, cum este şi cazul Neaţa Bistro

Autor: Georgiana Mihalache 20.05.2020

La patru ani de la deschidere, Neaţa Omelette Bistro din Timişoara a raportat afaceri de 2,7 milioane de lei în 2019, în creştere cu 50% faţă de anul anterior, potrivit informaţiilor publice de la Ministerul de Finanţe.

Compania a avut un profit de peste jumătate de milion de lei, în creştere cu 60% şi are 15 angajaţi, anul 2019 fiind cel mai bun de până acum pentru businessul Neaţa. Din 2016, de la deschidere, până anul trecut, com­pania şi-a majorat afacerile de şapte ori, potrivit calculelor ZF.