Fondatorii reţelei 5 to go vor să extindă oferta din cafenele şi invită antreprenorii români să propună produse care se pot asocia cu cafeaua

Autor: Roxana Rosu 20.05.2020

Fondatorii reţelei 5 to go au invitat antreprenorii români să propună o serie de produse care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate în lanţul de cafenele, şi au primit peste 100 de înscrieri în decurs de o săptămână, procesul de selecţie fiind în derulare.

Primul produs ales, care a devenit parte din meniul 5 to go este Cascara Lemonade, o limonadă acidulată, marca Kofi Ti.

„Campania a venit din dorinţa de a contribui la susţinerea antreprenorilor români, pentru a oferi celor care trec pragul cafenelelor noastre o gamă variată de produse româneşti premium, de cea mai bună calitate. Credem în puterea de a da re-start industriei, împreună. Vom continua procesul de selecţie, vor urma şi alte produse „fabricate în România” pe care le veţi regăsi cât de curând în cafenelele noastre. Pe cele pe care nu le putem lista în locaţii, le vom include ulterior într-o broşură ce va fi distribuită gratuit în reţeaua noastră, pentru a ajuta la promovarea lor”, a declarat Lucian Bădilă, co-fondator 5 to go.

Reţeaua a deschis pe 5 mai o parte dintre locaţii în regim de „to go” şi „drive”, ajungând la o medie de 10.000 de clienţi pe zi şi aproximativ 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie.