​Călin Muscă, proprietar, Pork Prod: Ideea brandului este tot un import doar ca este unul necesar pe piaţa de consum

Autor: Miruna Diaconu 20.05.2020

Călin Muscă, proprietar, Pork Prod, spune că producătorii şi companiile din agricultură trebuie să îşi construiască un brand puternic pe piaţă astfel încât consumatorii să prefere produsele respective în detrimentul celor care vin din import.

“Ideea brandului este to un import doar ca este unul necesar pe piaţa de consum, unde clientul nefiind informat cu privire la produsul respectiv, tu poţi să te duci să îl atragi prin brand. Consumatorul trebuie să înţeleagă cum este obţinut un produs, în momentul în care consumatorul alege un anumit produs în detrimentul altuia pe motiv al preţului, nu o să avem niciodată această integrare la nivel naţional. În momentul în care consumatorul începe să îşi pună problema cu privire la ceea ce consumă şi să fie informat de cum este obţinut acel produs atunci poţi să ajungi la situaţia în care va prefera să ia un produs din carne făcut aici”, spune Călin Muscă, proprietar, Pork Prod, în cadrul videoconferinţei ZF BT Agropower 2020.