Florin Cucu, Sofiaman: Perioada aceasta a avut şi beneficii, ne-a forţat să scoatem din sertar proiecte mai vechi. Vânzările din online au crescut de zece ori

Autor: Cristina Roşca 24.05.2020

Activitatea Sofiaman a fost afectată de pandemia de COVID-19 care a închis maga­zinele offline ale com­pa­niei şi pe cele ale par­tenerilor, însă canalul online a crescut semnificativ. Totodată, afacerea a fost favorizată de faptul vinde pijamale şi articole pentru casă, produse căutate în aceste luni de izolare şi distanţare socială în care cei mai mulţi români au stat izolaţi la domiciliu.

„Noi am muncit în toată această perioadă, însă activitatea ne-a fost afectată destul de puternic de pandemia de COVID-19. Ne-am reorganizat şi ne-am repliat astfel încât să rămânem activi şi în piaţă“, a spus Florin Cucu, director ge­neral al Sofia­man. El este totodată acţio­nar al companiei con­trolate de mai mulţi antre­prenori locali, con­form datelor de pe platforma de ana­liză finan­ciară con­fi­das.ro.