Importatorul De’Longhi în România, care a dezvoltat şi un brand propriu de electrocasnice, estimează creşterea businessului în pofida pandemiei. În 2019 M&N Italy Trading a avut afaceri totale de 10 mil. euro şi estimează o creştere de 6-7% în acest an

Autor: Cristina Roşca 21.05.2020

„Cifra de afaceri a companiei în 2019 a fost de aproape 10 milioane de euro, iar pentru anul 2020, date fiind condiţiile actuale şi criza pro­vocată de COVID-19, pre­vi­zio­nam o uşoa­ră creş­tere de circa 6-7%, ge­nerată de cre­şteri ale vân­zărilor pe bran­dul Studio Casa. În primul trimestru din acest an, în ciuda faptului că la jumătatea lunii martie am închis showroomurile pro­prii, am reuşit totuşi să înregistrăm o creştere de 2,4% faţă de 2019“, spune Nicoleta Iugulescu, fon­datoarea com­paniei.

M&N Italy Trading a fost fondată de Nicoleta Iugulescu, absolventă a Facultăţii de Comerţ şi Turism. Ea conduce în con­tinuare compania ce are 50 de salariaţi. Antre­pre­noarea adaugă că în această perioadă com­pa­nia studiază atent compor­tamentul consu­m­a­to­rului final şi alocă resurse pen­tr­u­ ­dez­voltarea vân­ză­ril­o­r online atât pe plat­for­ma proprie, cât şi în magazinele partenere online.