Importatorul De’Longhi în România, care a dezvoltat şi un brand propriu de electrocasnice, estimează creşterea businessului în pofida pandemiei. În 2019 M&N Italy Trading a avut afaceri totale de 10 mil. euro şi estimează o creştere de 6-7% în acest an
„Cifra de afaceri a companiei în 2019 a fost de aproape 10 milioane de euro, iar pentru anul 2020, date fiind condiţiile actuale şi criza provocată de COVID-19, previzionam o uşoară creştere de circa 6-7%, generată de creşteri ale vânzărilor pe brandul Studio Casa. În primul trimestru din acest an, în ciuda faptului că la jumătatea lunii martie am închis showroomurile proprii, am reuşit totuşi să înregistrăm o creştere de 2,4% faţă de 2019“, spune Nicoleta Iugulescu, fondatoarea companiei.
M&N Italy Trading a fost fondată de Nicoleta Iugulescu, absolventă a Facultăţii de Comerţ şi Turism. Ea conduce în continuare compania ce are 50 de salariaţi. Antreprenoarea adaugă că în această perioadă compania studiază atent comportamentul consumatorului final şi alocă resurse pentru dezvoltarea vânzărilor online atât pe platforma proprie, cât şi în magazinele partenere online.