Rompetrol a încheiat primul trimestru o creştere cu 12% a vânzărilor de carburanţi şi a deschis şapte benzinării în România.”Vânzările au avut un trend descendent de la mijlocul lunii martie”

Autor: Roxana Rosu 21.05.2020

Grupul KMG International a continuat în primele patru luni ale anului să dezvolte activităţile de retail în regiunea Marii Negre, prin deschiderea unui număr de 12 noi staţii în România, Bulgaria şi Georgia, planurile pe următoarele două luni vizând finalizarea altor 19 noi unităţi.

Rompetrol Downstream – divizia de retail în România a extins reţeaua de distribuţie cu 7 noi staţii, la care se adaugă şi două noi puncte de comercializare a gazului petroliere lichefiat.

“Rompetrol depune eforturi susţinute pentru a satisface întotdeauna nevoile clienţilor din România şi din regiunea Mării Negre, dar si pentru a veni în întampinarea acestora cu noi servicii şi produse. În această perioadă dificilă, am reuşit să ne protejăm angajaţii şi clienţii, dar şi să ne continuăm investiţiile şi implicit, crearea de noi locuri de muncă şi noi surse de finanţare a bugetelor locale şi centrale.” declară Vlad Rusnac, Chief Marketing & Retail Officer al KMG International.

Cele 12 staţii deschise în perioada ianuarie-aprilie sunt atât staţii proprii, cât şi Partener Rompetrol şi Rompetrol Expres.

În următoarele două luni compania va deschide alte 19 unităţi, dintre care 11 în România şi celelalte în Bulgaria (1), Georgia (4,) şi Republica Moldova (3).

Toate benzinăriile Grupului din regiunea Mării Negre au fost în această perioadă deschise şi au funcţionat în acord cu recomandările şi deciziile adoptate de autorităţile locale şi centrale.

În România, reţeaua KMG are 395 de staţii (153 - staţii proprii, 242 - Rompetrol Partener şi Rompetrol Expres).