Centrul Medical Unirea, locomotiva brandului Regina Maria, a avut afaceri de 565 mil. lei în 2019, în creştere cu 24%. Compania raportează pierderi de 96 mil. lei

Autor: Georgiana Mihalache 25.05.2020

♦ Anul trecut a fost unul dintre cei mai dinamici pentru Regina Maria, cu achiziţii ale altor jucători mai mici din piaţă, dar şi deschiderea unui spital construit de la zero în Cluj, de circa 150 de paturi, o investiţie de 18 mil. euro.

Centrul Medical Unirea (CMU), cea mai mare companie sub care funcţionează brandul reţelei Regina Maria, al doilea operator privat de sănătate, a raportat afaceri de 565 mil. lei în 2019, în creştere cu 24% faţă de anul trecut, potrivit datelor de pe platforma de analiză financiară Confidas.

Este cel mai bun an din perspectiva afacerilor pentru Centrul Medical Unirea, la 25 de ani de la înfiinţare, în 1995, când a pornit din dorinţa medicului Wargha Enayati de a-şi deschide un cabinet de cardiologie într-un apartament din Piaţa Unirii din Capitală, de unde şi numele companiei.