Danezii de la Lego şi-au menţinut vânzările de jucării la peste 100 mil. lei în 2019 pe piaţa locală. Avântul companiei din ultimii ani s-a redus însă, după ce ani la rând a raportat creşteri semnificative

Autor: Georgiana Mihalache 27.05.2020

Lego a intrat cu magazine proprii în România în 2009.

Lego România, subsidiara gigantului danez din piaţa locală a retailului de jucării, a raportat afaceri de 103 mil. lei în 2019, la acelaşi nivel din anul trecut, potrivit calculelor ZF pe baza informaţiilor publice de la Ministerul de Finanţe.

Şi profitul companiei a rămas la acelaşi nivel cu anul anterior, la 2,6 mil. lei, iar compania figurează fără angajaţi.

Lego are pe piaţa locală nouă magazine certificate, toate fiind amplasate în centrele comerciale din oraşele mari ale ţării. Magazinele din România sunt dezvoltate de retailerul de jucării Brick Depot, înfiinţat în 2013, controlat de mai mulţi antreprenori locali.