​Sergiu Cadar, CEO, Somproduct: Ne-am propus ca în această perioadă nu doar să supravieţuim, ci să ne creştem de două ori businessul

Autor: Miruna Diaconu 28.05.2020

Sergiu Cadar, CEO, Somproduct, retailer local de mobilă şi decoraţiuni pentru casă, spune că în această perioadă compania şi-a pus focusul pe marketing, iar bugetul pentru această categorie a crescut considerabil comparativ cu lunile sau perioadele anterioare crizei. Pentru CEO-ul Somproduct obiectivul în această perioadă pentru businessul său nu a fost doar să supravieţuiească ci chiar să îşi dubleze businessul.

“Noi am început în 2008, fix în perioada crizei, a fost o perioadă extrem de dificilă şi acum, în februarie martie, am zis că vom reuşi să găsim o soluţie şi să ducem businessul la un alt nivel. Ne-am propus ca în această perioadă nu doar să supravieţuim, ci să ne creştem de două ori businessul. Vânzările au început să scadă, traficul a început să scadă şi nu ştiam ce se va întâmpla, dar de la o zi la alta lucrurile s-au reglat. Ne-am crescut bugetul de marketing la nivelul sutelor de mii de euro, am simţit că este o oportunitate”, spune Sergiu Cadar, CEO, Somproduct, retailer local de mobilă şi decoraţiuni pentru casă,  în cadrul videoconferinţei Branduri Româneşti pentru revenirea economiei organizată de ZF în parteneriat cu Raiffeisen Bank.