Ionuţ Batu, motocicletele BMW: Nevoia de transport individual va susţine piaţa moto. Acum România este la nivelul Greciei din 1993, când a început o ofensivă puternică în direcţia achiziţiei de motociclete. Piaţa pentru motociclete second-hand este de circa 12.000, este de 12 ori mai mare decât cea de motoare noi

Autor: Bogdan Alecu 01.06.2020

Vânzările de motociclete şi chiar scutere sunt mai puţin afectate de criza determinată de pandemie decât cele de maşini, iar per total în 2020 jucătorii din piaţă se aşteaptă la un declin de cel mult 18%. Pe de altă parte, această piaţă are potenţial să crească de cinci ori în următorii ani, pe măsură ce economia va reveni pe un trend ascendent şi nevoia de transport individual va creşte.

„Estimarea noastră şi a celorlalţi importatori este că la finalul anului vom avea o scădere de 15-18% faţă de 2019, însă depinde şi cât de repede a reacţionat fiecare importator pentru a fi afectat cât mai puţin. Anul trecut s-au vândut circa 1.000 de motociclete noi cu motoare de peste 500 cmc, nu luăm în calcul scuterele aici sau motocicletele enduro“, a explicat Ionuţ Batu, brand manager BMW Motorrad România & Bulgaria în cadrul BMW Group, în cadrul emisiunii ZF 15 minute cu un antreprenor.