Răzvan Sturza, Lenovo România: Avem o ţintă de creştere pentru 2020, mizăm pe vânzări de 100.000 de unităţi pentru smartphone-urile sub brandul Motorola

Autor: Adrian Seceleanu 02.06.2020

Între operatorii de telecom lupta se duce pe abonamentele de valoare mică, care favorizează achiziţiile de smartphone-uri din piaţa liberă.

Gigantul Lenovo din China, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de PC-uri, estimează că anul 2020 va fi unul de creştere în România pentru vânzările de smartphone-uri sub brandul Motorola, evoluţia urmând să fie determinată şi de o concentrare mai puternică pe segmentul companiilor.

„Pentru noi vânzările s-au stabilizat în 2019 cam la 20.000 de telefoane pe trimestru, în general cam acestea sunt rezultatele. Ne dorim să creştem anul acesta să ajungem, la mai mult, cred că putem să vindem 100.000 de telefoane. Am văzut că pentru noi în mod clar cel mai mare succes l-au avut promoţiile, chiar dacă nu erau comunicate. Dacă aveam un preţ pe care clienţii îl considerau foarte bun vânzările mergeau foarte bine, mergeau de la sine. Am văzut că este dificilă creşterea fiecărui prag valoric, să vinzi mai scump cu 100 de lei e tot timpul pic mai dificil“, a declarat într-un interviu pentru ZF Răzvan Sturza, mobile business group lead în cadrul Lenovo România.