Sergiu Manea, BCR: Pe lângă cererile de amânare venite din par­tea persoanelor fizice sau companiilor şi pe care le-am implementat rapid, am contactat proactiv alte câ­teva zeci de mii de clienţi cu posibile vulne­ra­bilităţi financiare pentru a le oferi sprijin şi a găsi îm­preună soluţii pentru depăşirea momen­telor mai dificile

Autor: Claudia Medrega 02.06.2020

„Noi am funcţionat permanent în toată această perioadă, chiar dacă nu toţi colegii mei au fost prezenţi fizic la locul de muncă. În sediile centrale, aproximativ 70% dintre colegi au lucrat în condiţii de telemuncă, iar în reţea am funcţionat în regim de prezenţă de 50%.“

Cele două luni de stare de urgenţă, în condiţiile pandemiei de coronavirus (COVID-19), au reprezentat o pe­rioadă în care BCR a devenit o ban­că mai agilă şi mai flexibilă în toa­tă structura operaţională, iar transformarea digi­tală a devenit un nou normal, ajutat de tehno­lo­gie, astfel că nu mai este loc de întors la ceea ce a fost, a declarat Sergiu Manea, CEO al BCR pentru ZF.

„Cele două luni au fost intense şi fără odihnă şi fără oboseală. Şi ce ne-a făcut să trecem fără ezi­ta­re nu a fost adrenalina pericolului, ci motivaţia da­tă de trăirea rolului nostru: în primul rând, să găsim solu­ţii de sprijin pentru clienţii noştri, totodată să ne prote­jăm colegii şi, în acelaşi timp, să menţinem funcţio­na­lă toată infrastructura noastră bancară, de la ope­raţiuni până la sucur­sale“, a transmis şe­ful BCR pen­tru catalogul Cei mai mari jucători din economie, edi­ţia 2020, pe care ZF îl va lansa în pe­rioa­da următoare.