Magazinele E.ON îşi reiau treptat activitatea în condiţii stricte de acces. “În cea mai mare parte, activitatea de relaţii clienţi va continua să se desfăşoare online şi telefonic”

Autor: Cristina Bellu 02.06.2020

E.ON Energie România a decis ca după ridicarea stării de urgenţă din România şi instituirea stării de alertă, urmare a epidemiei generate de noul coronavirus, să redeschidă treptat magazinele E.ON însă, în cea mai mare parte, activitatea de relaţii clienţi va continua să se desfăşoare online şi telefonic, transmit reprezentanţii companiei.

“Fiecare dintre noi trebuie să dea dovadă de responsabilitate şi să re-specte distanţarea socială pentru a evita răspândirea coronavirusului. De aceea, recomandarea noastră este ca vizita la magazinele E.ON să fie ultima opţiune, fiind preferabil ca în această perioadă clienţii să folosească canalele alternative de comunicare“, spune Claudia Griech, director general adjunct al E.ON Energie România.

Potrivit companiei, în magazinele E.ON nu poate intra decât un număr limitat de clienţi, care este egal cu numărul agenţilor din fiecare centru.

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,1 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a circa 15 ani.