Fintech-ul lituanian Paysera a lansat IBAN-urile individuale în lei pentru clienţi români, în urma parteneriatului cu Libra Internet Bank

Autor: Mircea Nica 02.06.2020

Payser, fintech-ul originar din Lituania, prezent pe piaţa din România din vara anului trecut, a lansat IBAN-urile individuale în lei pentru clienţii români persoane fizice şI juridice, în urma parteneriatului încheiat cu Libra Internet Bank, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii societăţii.

„Libra Internet Bank a avut dintotdeauna o abordare modernă a fenomenului bancar, iar parteneriatele digitale sunt parte integrantă a strategiei noastre de business”, a transmis Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.

Clienţii Paysera pot obţine IBAN-ul românesc fără nicio deplasare la bancă, 100% online, iar contul va avea zero comision lunar de administrare şi va fi însoţit şI de celelalte facilităţi oferite de Paysera.

“Pe lângă IBAN-ul în Lei, clienţii noştri vor primi automat IBAN şi în Euro şi, la cerere, pot avea unul în Leva, toate oferite gratuit. Printre alte facilităţi ale conturilor Paysera, amintesc notificările în timp real în privinţa tranzacţiilor efectuate sau posibilitatea de a efectua transferuri instant de bani într-un alt cont Paysera, fără niciun comision, 24/7/365”, a transmis Daniel Turbatu, Country Manager Paysera România.

IBAN-ul în lei este primul dintre serviciile lansate în acest an de Paysera pe piaţa din România. Fintech-ul va lansa Serviciul de Iniţiere Plăţi care presupune, pentru magazinele online ce vor implementa acest Serviciu, încasarea sumelor aferente vânzărilor direct din Internet Banking-ul cumpărătorului.

„Serviciile financiare digitale au devenit o normalitate globală, mai degrabă decât o excepţie. Ultimele luni au arătat şi mai mult importanţa serviciilor digitale, deoarece au contribuit la ameliorarea impactului coronavirusului asupra IMM-urilor. Mulţumită partenerilor noştri din România, Paysera devine primul Fintech care permite IMM-urilor româneşti să deschidă un IBAN în lei online”, a transmis Vytenis Morkunas, CEO al Paysera.