Produsele din portofoliul Cărtureşti pot fi comandate de astăzi şi pe platforma de decoraţiuni interioare Vivre, într-o campanie care îşi propune susţinerea brandurilor româneşti în contextul crizei provocate de pandemie

Autor: Roxana Rosu 03.06.2020

Cărtureşti şi Vivre au pus bazele unui parteneriat prin care o parte produsele din portofoliul librăriilor online, cărţi, dar şi accesorii de lifestyle şi de papetărie, ceaiuri, ciocolată şi alte produse gourmet, sunt listate şi pe platforma de decoraţiuni interioare.

“Credem că parteneriatul cu Vivre va aduce valoare pentru toată lumea, este un act de solidaritate într-un context dificil, care sperăm că ne va ajuta să depăşim cu bine această perioadă de incertitudine. Numitorul comun al alianţei este derivat din promisiunea pe care atât noi, cât şi Vivre o facem clienţilor, şi anume că selectăm produse care îţi fac viaţa mai frumoasă. Acest curatoriat al unor obiecte deosebite este parte din ADN-ul comun al celor două branduri, şi de aceea acest parteneriat este unul firesc, născut din solidaritate, dar şi din afinitate”, a declarat Iulia Teliban, Marketing Manager Cărtureşti. 

Decizia face parte din iniţiativa #împreună lansată de Vivre pentru susţinerea brandurilor româneşti afectate de criza generată de pandemia COVID-19.

Toate produsele Cărtureşti vor fi listate sub etichetele Rafturile Cărtureşti şi Casa de ceai din lista de parteneri participanţi la campania #împreună.