Ovidiu Ghiman, director executiv comercial segment business, Telekom România: Am observat o efervescenţă pe aplicaţii care ajută la păstrarea legăturii dintre elevi şi profesori. Peste 90% dintre utilizatori au continuat să folosească funcţii tradiţionale de mesagerie sau voce

Autor: Alex Ciutacu 03.06.2020

Elevii şi profesorii au apelat mai mult la platforme destinate pentru păstrarea legăturii dintre actorii procesului educaţional, pe fondul trecerii în sfera învăţământului de la distanţă prin instrumente online, a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv comercial segment business, Telekom România, în timpul videoconferinţei ZF #Teamswork.

„Am observat o efervescenţă pe aplicaţii care ajută la păstrarea legăturii dintre elevi şi profesori. Nu întotdeauna profesorii sau părinţii au ştiut să utilizeze aceste soluţii. Ne-am uitat atent la ce au folosit. Peste 90% au continuat să folosească funcţii tradiţionale, aplicaţii de mesagerie sau chiar voce care erau deja instalate. Circa 60-70% se uită şi spre aplicaţii care îi ajută la gestionarea procesului educaţional”, a explicat Ovidiu Ghiman, în cadrul evenimentului.

Reprezentanţii Telekom spun că prin eforturile lor au asigurat accesul la educaţie digitală pentru două milioane de utilizatori, dintre care aproape jumătate sunt elevi.

„Noi vrem să ne folosim capacităţile de system integrations ca sa ajutam parintii si profesorii sa intelega care sunt solutiile pentru ei, care sunt beneficiile, si cum sa le foloseasca atat in procesul de invatare la distanta cat si in procesul de invatare clasic dupa ce elevii se intorc la clasa. Prin eforturile facute pana acum am asigurat accesul la 2 milioane de utilizatori. Aproape 1 milion sunt elevi.”, a adăugat Ghiman