Eugen Anicescu, Coface: România este o piaţă încă tânără din perspectiva maturităţii asigurărilor de credit comercial, dar potenţial de creştere există
♦ Asigurarea creditelor comerciale este un produs vândut doar de asigurătorii specializaţi. Pe pieţele mature acesta este un produs de nişă şi există un număr limitat de jucători ♦ Piaţa din România nu este foarte diferită din acest punct de vedere, susţine şeful Coface.
Coface România, unul dintre principalii asigurători de credit comercial din România, estimează că numărul companiilor care au achiziţionat o poliţă de credit comercial a ajuns la 2.000, a transmis Eugen Anicescu, country manager la Coface România, la solicitarea ZF.
„Estimăm că numărul companiilor din România care au achiziţionat o astfel de poliţă de asigurare este în jur de 2.000, în condiţiile în care în general companiile care au apelat la serviciile asigurătorilor au o cifră de afaceri anuală de peste 3 mil. euro.“