Astinvest, compania din spatele SMSLink.ro: SMS-ul este încă cel mai eficient canal de comunicare directă cu clienţii pe care îl au la îndemână companiile. Anul trecut, afacerile companiei au crescut cu 45%, la 21,25 milioane lei

Autor: Ioana Nita 05.06.2020

Compania Astinvest din Baia Mare a ajuns în 12 ani la un portofoliu de peste 1.200 de businessuri care folosesc platforma SMSLink.ro pentru a comunica cu clienţii lor, soluţia fiind folosită de firme din diferite industrii precum cea bancară, retail sau telecom. Platforma a fost lansată în 2008, iar de atunci compania a dezvoltat-o continuu, aceasta integrându-se în prezent cu peste 2.000 de soluţii de tip SaaS (Software as a Service), inclusiv cele mai folosite soluţii de e-commerce la nivel global - Magento, PrestaShop, OpenCart sau WooCommerce.

„Soluţia SMSLink este o soluţie care se adaptează foarte uşor pe specificul fiecărei industrii, având extensii şi funcţionalităţi ce acoperă toate nevoile unei companii pentru comunicarea prin SMS, inclusiv nevoi specifice unor industrii. De-a lungul celor 12 ani, datorită tehnologiei de ultimă generaţie şi a investiţiilor constante în tehnologie, am reuşit să susţinem nevoile de comunicare prin SMS ale clienţilor existenţi dar şi pe cele ale clienţilor noi, reuşind inclusiv să administrăm fără probleme perioade cu trafic SMS ridicat - generate de evenimente precum Black Friday, şi reuşind de asemenea să ducem la îndeplinire transmi­terea unor campanii de peste 2 milioane de SMS-uri, transmise într-o singură zi, pe parcursul câtorva ore, peste volumele de trafic normale, volume care pot să depăşească şi 1 milion de SMS-uri/zi“, a declarat Alexandru Stupar, director şi architect software în cadrul Astinvest.