Un nou jucător se conturează în comerţul modern. Reţeaua de magazine Remarkt, construită pe bazele a două hipermarketuri Real, pariază pe regionalizare. „În medie, circa 40% din produse provin din zonă“

Autor: Cristina Roşca 13.06.2020

♦ Sub brandul Remarkt sunt deschise în prezent zece magazine din care două hipermarketuri, şase magazine de proximitate şi două unităţi de tip outlet, toate în judeţele Bihor şi Arad ♦ Compania continuă expansiunea în special pe formatul mic şi vrea să acopere atât vestul cât şi centrul ţării ♦ Sunt în plan şi deschideri de supermarketuri, magazine de legume-fructe şi un magazin online ♦ Compania care operează businessul a obţinut în 2019 afaceri de 236 milioane de lei, în scădere cu 1,5% faţă de 2018.

„Remarkt este brandul sub care se des­fă­şoa­ră activitatea noastră comercială. În mo­men­tul de faţă, în zona de vest a Ro­mâniei, avem zece magazine din care două hipermar­ke­turi, şase magazine de proximitate şi două magazine outlet. 

Remarkt este brandul sub care continuă din 2020 acti­vitatea magazinelor hipermaket din Arad şi Oradea, cunoscute până la sfârşitul lui 2019, ca Real Arad şi Real Oradea“, spune Gerardo Monzillo, general manager al companiei.