Marco Hoessl, CEO-ul Kaufland România: Mergem mai departe cu investiţiile în România. Avem un buget de 300 mil. euro pentru 2020 şi vrem cel puţin zece magazine noi în fiecare din următorii ani

Autor: Cristina Roşca 10.06.2020

♦ Grupul german Kaufland, liderul comerţului local, are în România 132 de hipermarketuri cu preţuri mici ♦ Pentru anul financiar 2020 (ce începe la 1 martie 2020 şi se încheie la 28 februarie 2021) compania are bugetate 13 magazine, dintre care patru au fost deja inaugurate ♦ Prin comparaţie, anul trecut au fost deschise 7 unităţi, iar în 2018 doar 4, deşi de fiecare dată planurile vizau peste 10 hipermarketuri noi.

Retailerul german Kaufland a dublat bugetul de investiţii pentru 2020 la 300 mil. euro, având în plan totodată să deschidă de două ori mai multe magazine ca anul trecut, a spus Marco Hoessl, CEO-ul Kaufland România.

„Nu am modificat bugetul de investiţii pentru acest an în pofida pandemiei, pariem 300 de milioane de euro pe opraţiunile locale. Anul trecut am investit în România 142 de milioane de euro.“

Executivul german a mai spus că până la finalul lui februarie 2021 (finalul anului fiscal al Kaufland), compania va mai deschide încă 9 magazine, care se vor adăuga celor 4 deja inaugurate. „Vrem cel puţin 10 magazine noi în fiecare din următorii ani.“