Nu se mai simte parfum de creştere: Afacerile Oriflame în România stau de trei ani consecutivi la 170 mil. lei. Românii au cheltuit anul trecut 5 mld. lei pe produse cosmetice, de parfumerie şi îngrijire

Autor: Cristina Roşca 11.06.2020

Producătorul suedez de cosmetice Oriflame, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de profil după cifra de afaceri, a intrat pe pierderi anul trecut pentru prima dată în ultimii 15 ani, arată datele publice. Mai exact, în 2019 compania a avut pierderi nete de puţin sub 400.000 de lei. Prin comparaţie, în ultimii ani, câştigul net a variat între 5 şi 10 mil. lei.

În ceea ce priveşte cifra de afaceri, compania Cosmetics Oriflame România a avut afaceri de 171 mil. lei anul trecut, cu 4,5% mai mici ca în 2018. De altfel, în ultimii trei ani businessul se situează în jurul acestui prag. Totuşi, cifra de afaceri aproape s-a dublat faţă de 2009-2010, primii ani de criză.