Vânzările de asigurări ale Allianz-Ţiriac au avansat cu 10% în primul trimestru, la peste 393 mil.lei; daunele plătite au crescut cu 4,4%, la 192 mil.lei

Autor: Roxana Rosu 11.06.2020

Vânzările de asigurări ale Allianz-Ţiriac au avansat cu 10% în primul trimestru din 2020 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut şi au depăşit 393 milioane de lei, în condiţiile în care poliţele non-auto au ajuns la o pondere de 44% din primele brute subscrise pe segmentul asigurărilor generale.

„Criza prin care trecem confirmă faptul că strategia noastră de a avea un mix de business echilibrat este una corectă. Portofoliul balansat ne permite să absorbim mai uşor şocul generat în economie de noul coronavirus, iar rezultatele excelente din primul trimestru vor contribui la diminuarea impactului care a început să se simtă la nivelul vânzărilor noastre în special începând cu cel de-al doilea trimestru. Nu suntem imuni la această criză, însă suntem pregătiţi atât din punct de vedere operaţional, cât şi financiar să trecem cu bine peste aceste provocări”, a declarat Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac Asigurări.

Vânzările de asigurări non-auto au crescut cu 16% în primul trimestru din 2020 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi au ajuns să reprezinte 44% din primele brute subscrise pe segmentul asigurărilor generale. Vânzările de asigurări auto au crescut de asemenea uşor.

De asemenea, primele subscrise din asigurări de viaţă şi sănătate au înregistrat un avans de 31%, respectiv 25%.