Marian Şeitan, Mediapost Hit Mail: Am avut scăderi de 20-50% pe cea mai mare parte a liniilor noastre de business. Întrebarea e cât de repede vom ajunge la volumul de business de dinainte de criză sau aproape de acesta

Autor: Alina-Elena Vasiliu 12.06.2020

♦ Printre clienţii companiei se numără Auchan, Carrefour, Raiffeisen, FashionUp, Avon sau Alo Shop.

Grupul de marketing direct Mediapost Hit Mail, controlat de o filială a Poştei Franceze, a înregistrat scăderi cuprinse între 20 şi 50% ale veniturilor în ultimele luni, din cauza restricţiilor impuse de pandemie.

„Unele linii de business ale noastre, precum logistica de e-commerce sau proiectele de marketing automation, au prins avânt în această perioadă, în timp ce distribuţia de pliante s-a oprit total, reîncepând abia în 15 mai. Cea mai mare parte a liniilor noastre de business, marketing relaţional multicanal (call-center, email, SMS), promoţiile de consumatori, cluburile de fide­lizare, marketingul digital, geomarketingul au avut scăderi de 20-50%, ceea ce ne-a debalansat bugetul de venituri şi cheltuieli pe termen scurt, însă nu într-un mod tragic”, spune Marian Şeitan, fondatorul şi directorul general  al Mediapost Hit Mail.