Anca Radu, Pepco: Cumpărătorii preferă magazinele stradale sau cele cu intrare din stradă şi evită locurile aglomerate. Pepco este cel mai extins retailer de modă din România cu o reţea de peste 280 de magazine în oraşele mari şi medii ale ţării

Autor: Cristina Roşca 17.06.2020

Retailerul polonez cu profil discount Pepco a deschis la începutul săptămânii magazinele din mallurile şi centrele comerciale mari, ultimele care încă nu îşi reluaseră activitatea. Mai exact, începând cu 15 mai retailerul a redeschis treptat 210 dintre unităţile deja existente şi a inaugurat şi circa 10 magazine noi.

„Am redeschis de luni şi magazinele din centre comerciale şi malluri mari, suntem operaţionali cu toate unităţile în prezent, proprietarii au fost pregătiţi pentru reluarea activităţii”, spune Anca Radu, directorul de operaţiuni al Pepco.

Mallurile mari au fost ultimele care şi-au reluat activitatea, la o lună după magazinele stradale sau cele din centre comerciale de sub 15.000 mp, de aceea avantajaţi în această pe­rioadă au fost retailerii care au un model mixt - stradal – mall, cum este cazul Pepco.