Otto Broker a redeschis cele 26 de birouri situate în centrele comerciale din România

Autor: Mircea Nica 17.06.2020

Otto Broker Asigurări a redeschis cele 26 de birouri situate în centrele comerciale din principalele oraşe din România, iar cei 70% dintre angajaţii companiei care încă mai lucrau de acasă îşi reiau programul de lucru normal, au transmis reprezentanţii societăţii. „Am reuşit în perioada de urgenţă să răspundem nevoilor de asigurare a clienţilor prin implementarea unor canale de comunicare şi achiziţii produse atât online, cât şi prin telefon sau mail. Reacţia pozitivă a clienţilor de a trece de la offline la online ne-a bucurat foarte mult.

Cu toate acestea, clienţii sunt obişnuiţi să stea faţă în faţă cu unul dintre consultanţii noştri atunci când decid să achiziţioneze un produs de asigurare, astfel că redeschiderea birourilor este un moment mult aşteptat atât de colegii noştri cât şi de clienţi. Suntem pregătiţi ca în perioada următoare, din cauza contextului, să răspundem nevoilor clienţilor noştri mai ales în legătură cu asigurările de sănătate şi viaţă“, a transmis Victor Şraer, CEO al Otto Broker România. În perioada stării de urgenţă, activitatea companiei a migrat către online.

Astfel, 25% dintre clienţi s-au îndreptat către instrumentele online, iar 65% au optat pentru soluţii hibride, comandând prin telefon şi e-mail produse de asigurări şi realizând plăţile online. Cele mai cumpărate asigurări în perioada martie-mai au fost cele auto, care au inclus RCA, Casco şi asistenţă rutieră, dar şi asigurările de locuinţe şi asigurarea personală de accident, au mai transmis reprezentanţii Otto Broker.