Sud-coreenii de la Samsung au ajuns la afaceri de 5,1 mld. lei în România, businessul aproape s-a dublat în cinci ani. În 2020 impactul pandemiei a fost limitat de forţa brandului. Grupul este activ pe mai multe segmente ale pieţei electro-IT, în frunte cu cel al telefoanelor mobile, având în portofoliu şi tablete şi laptopuri, dar şi televizoare şi electrocasnice

Autor: Cristina Roşca 18.06.2020

Gigantul sud-coreean Samsung a obţinut anul trecut afaceri de circa 5,1 mld. lei pe piaţa din România după o creştere de aproape 11% comparativ cu 2018. Grupul îşi continuă astfel creşterea pe piaţa locală, businessul aproape dublându-se în ultimii cinci ani.

Avansul businessului Samsung în România în 2019 a fost de trei ori mai rapid decât cel al pieţei locale de electro-IT pe care activează, care a avut un plus de doar 3,7% anul trecut versus anul anterior. Grupul este activ pe mai multe segmente ale pieţei electro-IT, în frunte cu cel al telefoanelor mobile, având în portofoliu şi tablete şi laptopuri, dar şi televizoare şi electrocasnice.