DHL România: Comenzile generate de magazinele online româneşti care vând în afara ţării au crescut cu 68% în timpul stării de urgenţă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut
În 2019, businessul raportat pentru compania DHL International România a ajuns la 341 mil. lei, în creştere cu 17% faţă de anul precedent.
Numărul de livrări de colete generate de magazinele online româneşti care vând în afara ţării a crescut cu 68% pentru compania de logistică şi curierat DHL România în perioada stării de urgenţă, comparativ cu acelaşi interval din 2019. În creştere au fost şi livrările de pachete către clienţii români care au comandat din străinătate.
„Volumele de inbound (importuri), în special din spaţiul extracomunitar (China, Coreea de Sud) s-au dublat, la fel şi volumul de muncă. Totodată, volumele pentru segmentul B2C (business-to-consumer – n.red.) au înregistrat o creştere de 68% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut“, spune Oana Mandicescu, director comercial la DHL România.