DHL România: Comenzile generate de magazinele online româneşti care vând în afara ţării au crescut cu 68% în timpul stării de urgenţă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Autor: Alina-Elena Vasiliu 18.06.2020

În 2019, businessul raportat pentru compania DHL International România a ajuns la 341 mil. lei, în creştere cu 17% faţă de anul precedent.

Numărul de livrări de colete gene­ra­te de maga­zi­nele online româneşti care vând în afara ţării a cres­cut cu 68% pentru compania de logistică şi curierat DHL România în perioada stării de ur­genţă, comparativ cu ace­laşi interval din 2019. În creştere au fost şi li­vrările de pa­chete către clienţii ro­mâni care au comandat din străinătate.

„Volumele de inbound (im­porturi), în special din spa­ţiul extra­comunitar (China, Co­re­ea de Sud) s-au du­blat, la fel şi volumul de muncă. Totodată, volu­mele pen­tru seg­mentul B2C (busi­ness-to-consu­mer – n.red.) au în­re­gistrat o creş­te­re de 68% faţă de aceeaşi perioadă a anu­lui trecut“, spune Oana Mandicescu, director come­rcial la DHL România.