ZF IT Generation. Andrei Covaciu, fondator & CEO Empathy, o reţea socială bazată pe mesaje audio, are în plan să se extindă la nivel global şi să se integreze cu asistenţi vocali precum Alexa de la Amazon

Autor: Adrian Seceleanu 19.06.2020

Utilizatorii au la dispoziţie un minut pentru a se înregistra povestind despre ce au făcut într-o zi şi, ulterior, pot păstra înregistrarea în jurnalul audio privat sau o pot împărtăşi cu restul comunităţii.

Start-up-ul local Em­pathy, care a dezvoltat o aplicaţie prin care utilizatorii pot împărtăşi mesaje audio printr-un jurnal - practic o reţea socială audio, are în plan să se extindă şi, în viitor, să ajungă să se integreze cu asistenţi vocali precum Alexa de la Amazon.

„Momentan ne adresăm publicului larg consumator de social media care doreşte să îşi ţină un jurnal privat sau public şi să împărtăşească emoţia transmisă de vibra­ţiile vocii cu ceilalţi membri. Pe viitor ne dorim ca publicul nostru să fie format, de ce nu, şi din persoane care vor sa ţină podcas­turi zi de zi, creatori de ebook-uri, speakeri motivaţionali şi aşa mai departe. Vrem să oferim tuturor posibilitatea de a vedea benficiile unui jurnal audio“, a declarat Andrei Covaciu, fondator şi CEO al Empathy, în cadrul emisiunii ZF IT Generation.

Aplicaţia Empathy, care a prins contur în cadrul progra­mului de mentorat al Innova­tion Labs, a fost lansată oficial în luna aprilie şi are deja peste 500 de utilizatori, atât din România, cât şi din străinătate. Utilizatorii au la dispoziţie un minut pentru a se înregistra povestind despre ce au făcut într-o zi şi, ulterior, pot păstra înregistrarea în jurnalul audio privat sau o pot împărtăşi cu restul comu­nităţii.

Start-up-ul caută şi metode a monetiza aplicaţia. „Am urmărit ce este în trend şi ce este folosit în zilele noastre. Încercăm să urmăm modelul abordat de celelalte platforme audio, cum ar fi Spotify. “

„Ne-am gândit să împărţim monetizarea în două categorii: audio ads şi promovare de conţinut (cum fac Instagram sau Facebook). De asemenea, vor exista şi anumite functionalităţi premium în cadrul aplicaţiei.”

 

Ce a mai declarat Andrei Covaciu în cadrul emisiunii:

- Categoria de clienţi pe care o vizăm pe viitor este reprezentată de utilizatorii serviciilor de voce, precum Alexa. Recent, Amazon a adăugat abilitatea ca Alexa să îşi exprime emoţiile atunci când comunică cu proprietarul. Noi ne dorim o integrare pe viitor cu aceste servicii, prin care utilizatorul să aibă posibilitatea să-şi îmbunătăţească starea de spirit printr-un simplu: "Hey Alexa, play some positive vibes on Empathy."

 

Urmăreşte zilnic emisiunea pe www.zf.ro şi pe pagina de Facebook a Ziarului Financiar de la ora 19.00 sau accesează platforma www.zf.ro/zf-it-generation