Rezultatul vizibilităţii în farmacii: Minunino, brand de suplimente alimentare, a ajuns la 9 mil. lei afaceri

Autor: Georgiana Mihalache 23.06.2020

♦ Minunino a pornit în 2015 cu un portofoliu de 25 de produse pentru copii şi adulţi, de la siropuri şi tablete pentru tuse până la drajeuri pentru rău de mişcare.

Brandul Minunino, pariul antreprenoarei Mariana Wencz pe piaţa suplimentelor alimentare, sub care intră o gamă variată de produse destinate în principal copiilor, dar şi adulţilor, a ajuns la afaceri de 8,9 mil. lei în 2019, în creştere cu 67% faţă de anul anterior, arată datele publice de la Ministerul de Finanţe.

Minunino are o prezenţă pu­ter­nică în farmacii la nivel de vizibi­li­tate, în contextul în care pacienţii români cau­tă produsele promovate, din infor­maţiile ZF primite de la farmacişti.