Carrefour: Mulţi consumatori încep să prefere produsele locale din dorinţa de a susţine businessurile româneşti

Autor: Cristina Roşca 23.06.2020

♦ Grupul francez Carrefour este prezent pe plan local cu o reţea de circa 370 de magazine sub mai multe formate – hipermarketuri, supermarketuri, proximitate modernă, discount şi online ♦ La nivel de grup, gigantul are în România afaceri de peste 2 mld. euro pe an, fiind al doilea cel mai mare jucător din comerţ.

Primele luni ale acestui an au fost marcate de o creştere a vânzărilor magazinelor Carrefour indiferent de format în contextul pandemiei de Covid-19. Avansul a fost însă contrabalansat de o creştere a costurilor generate de aceeaşi pandemie, respectiv achiziţia de măşti, mănuşi şi alte echipamente pentru salariaţi, panouri de protecţie la casele de marcat şi o serie de alte bunuri de protecţie necesare în magazine şi depozite, spun oficialii grupului francez.

„În debutul anului, Carrefour a beneficiat de impulsul susţinut în achiziţia de produse alimentare dat de contextul pandemic, pe toate formatele de magazine şi în comerţul electronic. Comportamentul de achiziţie manifestat în perioada martie-aprilie a presupus un volum de activitate important pe toate canalele de vânzare“, spun reprezentanţii gigantului francez Carrefour.