Fraţii Pavăl au mai adăugat un miliard de lei la businessul Dedeman: afaceri de 8,3 mld. lei în 2019 pentru cel mai mare business antreprenorial românesc. Cifra de afaceri a Dedeman a continuat să crească în 2019 pe măsură ce reţeaua s-a extins la nivel naţional, ajungând la 50 de magazine la finalul anului trecut şi la 51 în prezent

Autor: Bogdan Alecu 27.06.2020

Dedeman, cel mai mare business antreprenorial, controlat de fraţii Dragoş şi Adrian Pavăl, a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de peste 8,3 miliarde de lei, în creştere cu 15% faţă de 2018, potrivit datelor Ministerului Finanţelor.

Fraţii Pavăl au reuşit performanţa ca pentru al şaselea an consecutiv să adauge un miliard de lei cifră de afaceri businessului din bricolaj. Mai mult, Dedeman reprezintă în continuare mai bine de jumătate din piaţa locală de bricolaj şi prin această poziţie este una dintre cele mai mari reţele la nivel regional. În plus, Dedeman este şi cel mai valoros brand deţinut de acţionari români, potrivit celui mai recent raport al Brand Finance, firmă globală independentă de evaluare şi strategie de brand.

De asemenea, şi profitul net al companiei a continuat să urce, ajungând la aproape 1,3 mld. lei sau 270 mil. euro. Spre exemplu, anul acesta Dedeman a cumpărat birourile The Office din Cluj cu circa 120-130 mil. euro iar în 2018 a semnat pentru birourile The Bridge din zona Orhideea din Capitală pentru 200 mil. euro.

În ceea ce priveşte reţeaua de bricolaj, Dedeman a ajuns la începutul lunii martie la o reţea de 51 de magazine, după ce a deschis o nouă unitate la Slobozia, în urma unei investiţii de 11 mil. euro. Astfel, reţeaua a ajuns la un total de peste 11.000 de angajaţi şi are în portofoliu peste 45.000 de produse din 11 domenii.

Astfel, doar patru judeţe ar mai avea de bifat Dedeman pentru a putea spune că este prezent în toată ţara, fiind încă neacoperite judeţele Călăraşi, Covasna, Giurgiu şi Teleorman.