eMAG accelerează dezvoltarea în Ungaria şi a deschis primul showroom din afara României, la Budapesta, având în plan încă trei unităţi în 2020. Ţinta pe următorii 5 ani sunt vânzări de 1 mld.euro în Ungaria

Autor: Roxana Rosu 24.06.2020

Grupul eMAG a deschis primul showroom din afara României, în Budapesta, şi are în plan încă trei proiecte similare până la finele anului în Ungaria, mizând pe vânzări de 300 milioane euro pe această piaţă în 2020.

Ţinta pentru următorii cinci ani este să ajungă la vânzări de un miliard de euro în Ungaria, fapt ce ar poziţiona eMag drept cea mai mare companie românească de pe piaţa ungară şi una dintre cele mai importante companii de ecommerce din Europa Centrală şi de Est.

„Investiţiile susţinute din ultimii ani în dezvoltare şi tehnologie dezvoltată acasă ne-au permis să replicăm tot mai bine şi în afara României iniţiativele care au dovedit că sunt benefice pentru economie şi pentru clienţii noştri. Inspiraţi de rezultatele de acasă, plănuim ca până la finalul anului să deschidem încă trei showroom-uri în Ungaria. Acesta este unul dintre cele mai importante proiecte dezvoltate până acum de echipele eMAG Ungaria şi Extreme Digital, după fuziunea de anul trecut, cu sprijinul colegilor din România”, a declarat Tudor Manea, Vicepreşedinte eMAG România, Bulgaria şi Ungaria.