Sorin Stoica, Eturia: Turiştii caută vacanţe care evită aglomeraţiile, vacanţe de tip self drive sau cu autorulota

Autor: Miruna Diaconu 25.06.2020

Agenţia de turism Eturia a obţinut afaceri de 52 milioane lei în 2019, în creştere cu 10% faţă de 2018.

Sorin Stoica, CEO al agenţiei de turism Eturia, spune că în această perioadă a crescut considerabil interesul turiştilor pentru vacanţele de tip self drive, o moda­litate prin care oamenii pot evita locurile aglomerate, deloc recomandate în această perioadă de pandemie.

„Observăm că vacanţele cele mai râvnite de călătorii noştri rămân sejururile la plajă, iar grupurile mici câştigă teren. Vedem şi o creştere a interesului pentru vacanţele personalizabile pentru self drive şi cu autorulota, alte opţiuni ideale pentru a avea libertate, intimitate, experienţe relaxante – care, în acelaşi timp, evită aglomeraţiile. În ceea ce priveşte numărul de cereri înregistrate în ultima perioadă de către consultanţii Eturia acestea se află pe un trend ascendent”, spune Sorin Stoica, CEO, Eturia, la solicitarea ZF.